Pages

Thursday, March 17, 2011

Segmen: saya SAYANG ibu

Assalamualaikum..


harini nak wat segmen yg di invite oleh Muhammad Hairie Hakimi ....saya di invite kat fb...segmen pon cam best ! so join le ape lagi..hik3..korg nak tw lebih detail..g kat blog beliau okay...



haa ni banner segmen...comel kan? kan? kan?..macam saya..haha..opppsss ! -_-..ske hati r.. :p

pastu nak letak gambo vouge n cun melecun mama..muuahh mama ! i love u infinity !

 mama in shades !


mama saya memang cantik !

saya sayanggg sangat mama saya..memang la,sapa tak sayang kann..tipula kalau kata tak...actually, saya tak dibesarkan oleh mama pon..tp saya duduk ngan nenek and atuk since baby...tapi hubungan ngan mama still close sebab mama selalu balik kampung jenguk saya n grandparents saya..nenek saya cakap, saya tak pernah tanye kenapa bukan mama yang jaga saya sebab,saya dah terdidik dari kecik lagi yang mama tak jaga saya sebab dulu mama kerja and blom sempat saya boleh berjalan, saya dah dapat adik lagi...

so instead of mama kne jage 2 babies sekali gus, sebab masa tu gaji ayah bape la sangat...dey all decide biar saya di jaga oleh nenek n atuk..( saya panggil dey all mak and abah sebab trikut auntie2 and uncle2...)..lagipun,nenek saya kata rumah tu pon da lame xde budak kecik..

mama adalah seorg yang sangat happy go lucky...ktorg ni macam bestfren je..mama suka borak pelat2 ngan saya and adik2..hik3..saje nk manje2..kawan2 saya pon cakap yg mama sangat sempoi..and i admit it !...mama boleh masuk kepala lah ngan kawan2 saya...klu kawan2 saya dtg raya kat umah, mama pon boleh join borak..perangai saya ni turun dari mama lah ni..nenek saya cakap..men redah je semua benda..haha..

mama lahir pada 25 Februari 1969..baru 42 tahun..kalau saya ada duit,saya akan blikan mama present..tapi tiap2 tahun mmg ade la hadiah..mesti !..mama adalah wanita yg sangat tabah and pandai meng'cover kalau dalam kesedihan..tp kami sbg anak2 tahu mama sedih..tp mama xnk kami feel burden..mama slu gak share masalah and perasaan ngan kami adik bradik..

hobi ktorang bersama ialah mengorek telinga ..saya akan korek kan tlinga mama..then mama akan korekkan tlinga kami adik bradik..haha..brebut2 nk mintak mama korek tlinga...nikmat seyyyhh..hahaha...


p/s: mama suka dengar saya nyanyi lagu Dealova..sebab tu saya nyanyi and record dlm mp3 n bagi kat mama..walaupon lagu tu tak kne ngan suara saya,tapi best dpt buat mama happy..=)


jangan cakap ape2 klu tak sedap !..haha






"Give me a million stars in my palm , but not even one is beautiful like u mama..i do love u mama..i do !...i'm thankful to have u in my life.."

Incik Hairie kata tarikh tutup 20 May 2011..tapi xpe..kita boleh je kongsi mama..mama saya mesti suka...=)
dah panjang sgt dah entry ni..biasa r,cte pasal mama mmg xhabis2...nak tag
Siti Khadijah

Wan Zorro

i miss my family like gggrrr !...mama nak balik ! !


till then chow !..best dpt join !

5 comments:

srshahirah ♕ said...

jln2 kat cni bce pasl entry mak awk..best mak awk nyanyi...^_^

Qaseh Dalia said...

syg ibu jugak hehe

Nurfarahana Abdul Aziz said...

shahirah: bkn mama yg nyanyi,saya yg nyanyi..hehe

qaseh: syg jugak !

Unknown said...

sy syg ibu sy jugak=)

Nurfarahana Abdul Aziz said...

kasih sayang ibu2 kita mmg xde bandingan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...