Pages

Saturday, March 19, 2011

Memang kan?...

Assalamualaikum...

memang susah bila kita nak puaskan hati orang kan?

7 comments:

tikus kecil banyak makan said...

owg yg susa nk puas aty ngn kte...
pdahal da do da besh dah.. huhuh..
tah2 ak kot.. lalala~~

fatynadia said...

memang susah kalau nak puaskan hati semua orang

yang penting, puaskan hati kita terlebih dahulu

Nurfarahana Abdul Aziz said...

dija: tak kan boleh nye puaskan hati org...ko dahh knape nak terasa pulak?...tersedak ke pe?...zzzz

fatynadia: btul tu...noted !

Alan said...

biasalah life ni memang payah nak puaskan hati orang lain..tapi orang lainpun payah nak puaskan hati kita juga kan hehehe.

touyakaruma said...

tak taw susah ke tak , sebab tak pernah puaskan hati orang muhahahahahaha

saya_arief said...

sangat susah.

Nurfarahana Abdul Aziz said...

alan: btul3..hehe...tapi sy akan cuba la..klu da xleh,baru lah stop..

touya: laa..yeke?.hik3..

arief: kan?..hmmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...