Pages

Monday, March 14, 2011

Jom Kita Enjoy !

Assalamualaikum..

waaaaaaaaaaaa....tadi baru je amik last mid term test...paper Pangkalan Data ...dah boleh enjoy la sgt la ni...yippiiieee...( byk lah..final lagi sebulan je...sedar diri sket la )....boleh la jawab tadi..Alhamdulillah...

Date: 20 Mac 2011
Venue: Mydin MITC Melaka

haa..tarikh dan tempat tu,korang datanglah...aq n band kombo UTeM ade wat persembahan atas permintaan pihak Mydin...boleh la nk wat2 cari duit poket..Alhamdulillah rezeki...

Diam tak diam..*pernah ke aq ni diam?...wahaha* dah nak sampai final semester 4...dah macam2 aq belajar dalam kehidupan..kenal ramai orang...dah 22 tahun...dah setengah perjalanan aq sebagai student UTeM ku terbilang...dah nak dapat adik....dah nak dapat anak buah..bila lg nak ada anak sendiri?..huwuwuw..lambat lagi...tp xsabar dah sbenarnye..okay cukup2...jangan melampiaskan sifat2 mazmumah di sini...sekian...

ekceli mne lah boleh enjoy sangat hidup dalam dunia ni..nanti bole lupe diri wooo...enjoy tp xlpe diri boleh kot rasanye...haha..memandai aq jek kan...sudah2...berpada-padalah k..korang pon dah besau...tak kan la aq nk cakap n bagitaw sebijik2 lagi kan....tp kita sama-sama la menasihati okay...*kebil-kebil*...

aq tw korg tgh tgu gambar2 aq kat Indonesia kan..* yeke?..ke aq je yg melebih-lebih...errrr..*nanti la aq upload...lom kumpul lagi la gambar2 nye..sory taw...

okaylah..babai

4 comments:

Aisyah said...

emmm..persembahan 20 mac..aalamak x dapat la sy nak menontonnyer ....sy dah balik kl...:(

Nurfarahana Abdul Aziz said...

alaaa..haritu 5hb pon x g ek?...xpe..InsyaAllah ade upcoming show...nt saya update okay...

KrOk-kRoK AbAnG lAgEnDa zOrO said...

huwoooooo!!!.. best2... ciko2.. nak sain :P

Nurfarahana Abdul Aziz said...

haha...wan ni..meh sini marker pen...i sain !..wahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...