Pages

Friday, December 16, 2011

Takde Tajuk Tapi Banyak Cerita

Assalamualaikum...haa, tengok tajuk je mesti korang ingat nak kena baca panjang panjang kan? ...ohh tidak tidak...actually aku akan menaip dengan sangat short and nice..*ke?* thanx...


1. First thing first, aku dengan classmate bercadang nak pergi Pantai Klebang hujung minggu ni, sebab ada artis datang...actually nak pergi tengok kumpulan Forteen ...dan tak tahu pulak siapa lagi artis yang datang,...*nampak sangat aku tak amik tahu tapi macam beria tahu kan*



Forteen


2. tadi ada exam Electric and Electronic practices tapi yang pandainya aku nak jawab soalan calculation tapi tak bawa calculator scientific..hah kau tergagau gagau nak mencari...nasib baik ada ~~ huwuwuwuw..kalau tak, ternganga la aku...*aku rasa tak yah kot nak google gambar Calculator Scientific tu*


3. aku berjaya membuat blog Syamsul Yusof sebagai blog list aku..takpelah walaupun dia tak tahu, nama blog dia dah ada kat tepi tu dah buat aku happy tahap asam pedas ikan pari nenek aku masak...*haa punya la exited tau*....okay aku promote blog Syamsul Yusof walaupun follower dia lagi ramai dari follower blog aku sendiri...malahan twitter aku punya follower baru 8 orang, tupun classmate sendiri..peh kesian gila..tapi takpe, aku happy Silalah follow sila lah sila lah..nanti kita follow balik ek..hee :) hehehehe



 Yes KL Gangster menang besar Kat FFM 24 as well as Syamsul menang Anugerah Yasmin Ahmad untuk Anugerah Skrin :)




Blog Syamsul Yusof : BURN & SOUL
Twitter Syamsul Yusof : burnsoul4u
Twitter Nurfarahana Abdul Aziz (tumpang lalu) : NurfarahanaAziz 


 ( eii bangga gila aku promote blog Syamsul Yusof ..happy nya ! lantak la kalau dia tak tau pun... )


4. aku ada teddy bear besar gila *Nuramira bagi* dan aku bagi nama dia Syamsul . :) happy lagi :) manakala motorsikal Wave 110 yang mama bagi aku, aku bagi nama Junho sebab sekarang aku dah gilakan Group Korean 2PM ...ada ahli dia nama Junho..haha..*suka hati aku la*...lagi gila happy :) 


5. ye sekarang aku dah gila balik dengar lagu lagu Korea dan dah tersuka 2PM sampai asal bukak Youtube je mesti type 2PM walaupun pada mulanya niat aku bukak youtube nak cari video lain..masalahnya kalau bukak Google nak cari maklumat assignment pun aku type 2PM jugak..handfon aku ni pun dah penuh lagu2 2PM je..Twitter pun background 2PM..hadoi payah !*astaghfirullah*


6. ye aku memang nak ambik lesen P tapi tunggu study week nanti sebab tak nak ponteng kelas dah..sekarang pakai L je..kesian siapa yang nak tumpang aku, tak boleh..haha *alasan, cakap jela malas*


7. yes sem depan aku dapat LI satu tempat ngan Amaliena..tapi lain lain department..aku nak pujuk Human Resource tu supaya bagi aku department Q & A boleh tak..boleh main pujuk pujuk..haha...*ni dah kes boleh gaduh ngan Amaliena ni* ..please wish us luck ! :) TQ


8. okay dah habis..lain kali sambung :)


9. Dear Khairulazfar tak payah tanya kenapa blog ni perlu ada gambar Syamsul Yusof..tepuk dada, tanya selera...huahuahuahuahua...


okay lah..rasanya tu jelah...short and nice kannnnnnnn LOL :p


nota kaki sedar diri : tau la dah lama tak blogging, kesian la kat orang lain nak baca panjang panjang Farah Oi...considerate la sikit perempuan :P


okay chow sin chi..Assalamualaikum w.b.t








6 comments:

Alya Haduri said...

bestnya nak practical dah :D

Nurfarahana Abdul Aziz said...

best tapi takut pun ada.hhheeee

miss Fyqa said...

pernah jumpa forteen tp tak sempat nak bergambar. T___________T

Nurfarahana Abdul Aziz said...

miss fyqa: baru jumpa diorang tadi..puas la borak n bgambar:) hee rezeki...

safurara said...

amboi tuan rumah pon nk enterprame yek.hehehe

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Rara : kita tumpang sikit jek..kikikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...