Pages

Saturday, December 10, 2011

Happy 1st Birthday My Baby Blog ! ILY

Assalamualaikum...


Harini adalah hari lahir BABY BLOG saya yang pertama....genap setahun saya berblog...nak ucap terima kasih pada kawan kawan awesome , blogger blogger awesome , blogger blogger  senior ,stalker stalker..tak kisah la siapa pun..anda banyak membantu saya....banyak saya dapat info dari kalian..tunjuk ajar, tutorial..hmmm saya ucapkan terima kasih banyak banyak..* eh apahal macam aku menang award ni..compius la sey*


selama setahun, blog tempat saya curah apa saja..thanx pada yang sudi membaca..jemput datang okay...nanti kita pergi rumah awak pulak..


for my baby blog,ni Ummi bagi kek sebijik, yang Ummi curik dari pakcik Google..say thanx to uncle ! 



*abaikan nama Oscar..tu bukan nama Baby aku...kek ni half price..reject punya..haha*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...