Pages

Thursday, December 8, 2011

I'm Back !!!

Assalamualaikum...Ya Allah dah lama tak update blog sebab haritu ada orang remove..harini tergerak pulak nak klik balik link ni, and see !! it's works again..Syukur, tempat meluah dah ada balik..so friends !!! I miss u laaaaaa  :) I really missed this blogging world..so for now I have to start blogwalking again...yey ! happy !!!


Apa nak mula ekk? hmmm, rindu nya nak menaip..so takpe, harini kita buat Short and Nice ..:) *short ke?,..ahhaha*


ada banyak benda aku nak cerita kat korang semua sebenarnya..macam macam la sey jadi selama 2 bulan FB aku ni di hack someone..gila jahat orang itu, tapi takpe aku maapkan dia dah..:)

1. cerita sedih, band UTeM yang aku join selama ini dah dibubarkan atas beberapa perkara yang tak boleh dibicarakan secara umum nanti aku kena banned pulak...zzzzzzzzzz.....so aku bukan lagi penyanyi UTeM seperti yang budak budak UTeM kenali...Sir yang jadi coach kitorang pun dah bungkus.. tapi kitorang still one band dan perform kat luar ..:(


2. happy pulak, aku dah ada lesen motor,..tapi baru L...tapi best la aku dah boleh bergerak sendiri sebab mama dah bagi motor yang dihantar ke Melaka dengan megahnya oleh pak usu aku..heee...sweet kan pak usu aku..dia tak bagi aku bawa dari Segamat ke Melaka, bahaya katanya,..then dia hantar...:)


3. aku punya Korean addicted dah datang balik...sekarang aku duk gilakan 2pm..alaaa ape nak buat ni...kalau dah addicted payah la nak hilang ~~


4. Aku dah susut sikit.fullstop.haha


5. aku dah tengok Ombak Rindu dan aku menangis untuk dua scene je...heee :) *Ombak Rindu dah dapat 5 jota lebih da*


6. Alhamdulillah aku dah dapat tempat untuk aku menjalani latihan industri dan yang penting satu tempat dengan Amaliena..heeee :)


7. Aku dah lama ada twitter, tapi baru sekarang terhegeh hegeh belajar handle twitter,,haha,,,noob gila...


8. Aku suka Syamsul Yusof..*ehh ni dah cerita lama ek?* okay  next !!


9. Aku dah ngantuk..


10 .Nak tidur sebab esok ada lawatan industri..so nanti aku sambung cerita lagi okay..dan aku tengah nak renovate blog ni..tapi tengok lah cemana :)


nota kaki sedar diri : aku dah ada twitter :) jom kita follow menfollow ::) 


NurfarahanaAziz


2 comments:

aizamia3 said...

welcome back..
moga berjaya mengharunginya.. ;)

Nurfarahana Abdul Aziz said...

thanx Aizamia :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...