Pages

Wednesday, December 21, 2011

Design Baru Duit Malaysia Julai 2012

Assalamualaikum...


akay ni lah rupa duit ringgit Malaysia yang baru yang akan mula digunakan pada Julai 2012..cantik..dan yang paling best, duit RM20 akan mula digunakan semula sejak dihentikan pengeluarannya pada tahun 1995



sekali pandang macam duit  Jutarian dengan Monopoli...nanti korang jangan salah pulak okay..heee...:)tak sabar nak pakai..dah la bulan Julai..terima kasih Bank Negara sebab keluarkan duit baru pada bulan kelahiran saya *tak memasal..*

ala sayang je nak bagi kat mak cik kantin ke, kat pasar malam ke..adeh ~

5 comments:

misyamissyou said...

jawabnye simpan! haha terutama yg 20 tu huhuu

ct kamaliah said...

dah boleh ikut fakulti kita nie...;p

Nurfarahana Abdul Aziz said...

mimie : haa kan..sayang nak guna ~~

kama : tanak lah nanti kena bagi macik cafe..tak sanggup ..haha

Cikpuan rara said...

xsabar nk dpt duet 20hengget tu.hehe

Nurfarahana Abdul Aziz said...

rara : kannn...dah la cantik..huwuwuw..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...