Pages

Wednesday, July 6, 2011

Who's gonna win in Showdown 2011?

Assalamualaikum...korang tengah buat ape ha?...kalau aku memang tengah tunggu streaming 8tv kat Kolej Kediaman aku ni..tak tau la boleh ke tak nak tengok Showdown...hmm..harap-harap boleh la...


ni semua Khairulazfar la ni yang ajar aku tengok...aku suka tengok So You Think You Can Dance kat AXN je...maklum laa nak ngade-ngade omputih..tapi puii...haha...tapi not bad la rakyat Malaysia yang hebat menari ni...huih bakat diorang terbaik dari ladang lah wa cakap lu..ada gak sebelum-sebelum ni aku tengok show mingguan depa..(eh apsal cakap kedah?..jeng3..) tapi disebabkan aku ni menjadi wanita berkarier selama 2 bulan sebelum, tak dapat lah nak tengok..balik keja dah tak ingat nak tengok tv bagai..teros bammmm...(okay bayangkan bammmm tu camne)...so mari kita cek cek cekidaot siapa yang layak g ke final...







aku rasa dah tak yah nak bagitau dah nama-nama grup depa...(apsal ni cakap kedah lagi?...grrr) dah termaktub dah kat gambar-gambar tu kan....tapi aku paling suka Elecoldxhot...bakat diorang terbaik..tapi yang lain pun tak kurang jugak...kalau tak takkan masuk final..Melayu tu..:) Tapi kan kalau mata aku tak silap la kan , aku macam nampak budak AF7 la...Yazid AF7 dalam group Rokustepz...hmmm..korang ada rasa tak...aku rasa mata aku tak salah...okay gak pandai nyanyi ngan nari..tak silap aku dia memang pandai menari break dance...ada masa kat AF tu bagitau...ye la tu kot..apa apa lah...


This show will be hosted by Hafiz Fly Fm...

hope la aku akan dapat streaming 8tv kat KK ni..adeh..nak tengok laa !!!!
goodluck for all contestants ! do your best and make Malaysian proud ! :) 


Watch Showdown online : click here

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...