Pages

Friday, July 15, 2011

SUKUM 2011 lagi

Assalamualaikum...taraaaaa :) rindu i tak?..tak?..ok fine !


semalam dan harini adalah hari yang d=sangat relax dan tak stress pon...Alhamdulillah...terima kasih kepada Sir Hamidi yang telah memberi cuti pada kami selepas beberapa hari bertungkus-lumus berlatih untuk opening ngan dinner SUKUM 2011...hmmm...syok wo dapat tidur dengan cukup...ni baru nikmat dunia....camne laaa nikmat syurga...Subhanallah...:)


sekarang aku dah upgrade sikit la karier aku sebagai penyanyi..*cewah perasan* ...sebab ada satu single...*aku memang single tapi, single di sini bermaksud lagu okay..aku takde niat pon nak bagitau aku ni single....haha..boleh?*....walaupon lagu tu lagu tema SUKUM 2011 dan tajuk nya pon SUKUM 2011...ada aku kesah..yang penting suara aku yang nyanyi lagu tu..hihihi...bukan senang der nak dapat peluang nyanyi kan lagu yang akan dimainkan di mana mana...*kat UTeM je pon padahal...tapi kira di mana mana la kan...Kat stadium, komplex sukan, kat padang...haha*


nanti bila aku dah dapat mp3 tu aku upload la kat sini...aku belum dapat lagi...sabar sabar...i tau peminat i nak sangat dengar single terbaru i....terima kasih..* ha?..tak eh..okay perasan ! fine ! *


malam ni latihan start kol 9 dan bas akan angkut kitorang pukul 8...lepas latihan kitorang ada agenda baik punye..hihi....esok aku cerita kan agenda apa okay....tak sabar pulak ! :)


Khairulazfar dah g tgk dah Harry Potter and the Deathly Hallow part 2..aku tak tengok lagi..adesss...banyak cerita tak tengok lagi ni...!! takde masa !!..haih !...semalam Khairul turun Melaka ajak aku g..tapi sebab dah dapat cuti, malas pulak kan berjalan-jalan...rehat lagi berharga..huwuwuw..lain kali aku tengok lah...download ke kann..aku kan ke Ratu Pirate..hahah...mana ada..aku tak reti nak download bagai ni..aku baik..*la sangat*


kat luar hujan sey..pehhh..syok landing time ni...huhuwuwuw..okay lah....aku nak ambush blog blog Malaysia selagi ada masa ni....thanx 4 reading..babai...


itu sejuk bayi !!! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...