Pages

Saturday, July 9, 2011

Duet ngan Nani Mentor...???

Assalamualaikum...haaa...entry ni ditaip masa aku baru je habis training...


haaa...harini kak Nani dah datang dah nak training ngan kitorang....pukul 4 tadi dia datang...mula-mula tu memang aku agak segan dan terpinga-pinga serta memalu kucing tahap cipan makan siput sedut cicah sos....she was trying to get closer ngan kitorang...buat lawak...serius kelakar orangnya, baik...eh apa ni aku macam bercerita mengenai calon menantu pulak...sudah ! masuk perenggan baru...:p


budak budak band aku pon macam nak segan segan silu pulak lah kan...haha..mula-mula dia datang jek terus nyanyi lagu Stand up For love...kitorang duet hokayyy... :) ( smiley itu menandakan bahawa aku sangat gembira ) dia tunjuk thumb's up kat aku..huwuwuwuw...suka suka suka !!!


Kak Nani banyak ajar teknik menyanyi dengan betul...sikit sikit pon membantu tau...dia ajar aku supaya menyanyi dengan lebih baik dan cara project suara dengan betul...masa aku memula nyanyi tu dia cakap sedap and i actually have a good voice but ada banyak yang boleh diperbetulkan..hmmm..seronok dapat banyak tips..:) ( gembira lagi )


hmmm....ada note lagu tu sebenarnya kitorang tak sampai...haha..kantoi..so untuk menyelamatkan keadaan, kitorang pon meng'improvise la kan supaya dapat mengaburi mata para pendengar...haha...*gelak jahat ya amat !* weh, mana ada kitorang nak mengaburi mata korang sangat, actually nak mempamerkan kebolehan kitorang meng'improvise lagu ...itu sahaja...*kebil-kebil mata*...*alasan*


ni Kak Nani balik dah...tadi aku sempat la jugak bagitau dia pasal malam final Mentor 4 dulu..kitorang tengok streaming ramai-ramai kat Studio UTeM ni...and she was like "thanx bagi sokongan.."...mestila sokong...sama U and another thing, i do really like her voice...seksiyyyy gitu..hehek...tapi malam kang dia datang lagi sambung training...sebab dia nak g jumpa family dia...kat Melaka je...tak jauh pon.. :)


errr..maghrib dah ni...hmmm...jap lah...adik-adik ramai kat surau ngan toilet..mandi...akak masuk bila diorang keluar lah..heheh....malam kang nak menyanyi lagi...ais kena elak la ni untuk beberapa hari..adeh....demam la tak minum  ais....boleh...ngahahaha...


ape?..korang tak caya kalau tade gambar?..ade aku kesahhh??...tadi tengah latihan...mana boleh tangkap gambar....nanti sir kitorang marah hokayy...tadi aku update status fb pon curi-curi....kalau dia tau mesti kena mare...ngeee...korang jangan ngadu ek..kang aku lempang kang...weekkk..hehe..eh tak tak..aku lemah lembut...mana boleh lempang lempang...ngekkk...


okay dah lah tu jek...nanti aku amik gambau ngan kak nani aku masuk kan r kat sini ngan fb...


ni amik gambau Kak Nani ngan Mentor dia Azmeer masa Mentor 4 dulu...





okay till then chow sin chi ! :) sory la terbanyak cerita pulak..maklumlah..orang kampung..-_-


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...