Pages

Monday, July 18, 2011

Finally !

Assalamualaikum


Harini tamat lah agenda SUKUM 2011 di UTeM..tamatlah juga tugas kami para pelajar menunaikan tanggung jawab dalam bahagian kebudayaan...macam-macam yang jadi sepanjang program ni berlangsung...gembira, sedih..riang ria , raya..ehh apa ni..maybe entry kali ni panjang kot..tengok lah nanti panjang mana aku nak taip..boleh?..hihi..


Juara keseluruhan Sukan Staf Universiti Malaysia 2011 menjadi milik UNIMAP...tahniah buat mereka...siap bawa pom pom team lagi..hihi..berbaloi...first thing first aku agak terkilan la sebab tak semua band member aku dapat join recording lagu tema SUKUM 2011 ni...just aku sebagai vokal, pemain keyboard, peniup clarinet ngan backup vokal je yang gi..so gitaris , basis ngan drummer guna studio tu punya...sebab ada masalah teknikal yang tak dapat dielakkan...walaupon hasilnya baik, tapi aku nak la betul betul gitaris UTeM yang main..but its okay la..lain kali okay kawan kawan...:) *ada ke lain kali?*


secondly bila last last minute diberitahu yang band aku tak perlu perform pon masa majlis pembukaan SUKUM 2011 kat Stadium UTeM...actually kitorang dah siap angkut instrument dah..drum set la yang paling payah nak bawa sebab kena cabut satu satu..amp lagi dah 4...blowing instrument...stand score...keyboard...arrggghh but by the end itu yang terjadi...its okay..orang seni memang banyak dugaan...aku just nyanyi pakai minus one je lagu tema SUKUM 2011 tu...not with my band..


thirdly..baju sponsor takde atas sebab sebab yang tak dapat di elakkan lagi...tula sebab aku kena pegi beli ..terbang RM aku dengan gayanya di FYI...huwuwuw..maka baju tu akan ku jadikan baju raya...sebab mahal...wuuu~~~takpe, orang seni memang banyak dugaan...


fourthly, sebab kena berpisah ngan adik adik *walaupon ada yang abang abang actually* Marching Band...camp ngan diorang walaupon hanya 11 hari dah meninggalkan kesan buat aku...makan bersama sama...bercerita, bergurau senda ngan diorang buat kitorang sedih nak berpisah...diorang balik dulu sebab masa penutup , band aku pulak main...so takyah diorang tunggu lelama...


tapi banyak jugak benda benda best yang jadi..aku dapat ramai kawan...dapat nyanyi satu pentas ngan Nani Mentor 4...supposed to be Hazama AF9 pon ada masa penutup..ngan Nani Mentor gak la..tapi dua dua takleh join sebab masalah kesihatan dan sebab yang tak dapat dielakkan..so slot diorang akulah yang ganti...takpelah..takde rezki jumpa Hazama..dan semoga Kak Nani cepat sembuh :) *Thanx Nani Mentor and Hazama AF sebab bagi saya peluang jadi artis of the day..heh*


dapat kenal adik adik Marching band, dapat perform dengan band depan universiti lain..depan naib canselor..seriously, this perfomance was best of the best from us...:) rapatkan hubungan aku ngan band mate aku..aku makin sayang kat diorang semua..thanx yang sudi hantar dan jemput aku dari hostel ke studio walaupon jauh...


pehh tadi montaj SUKUM 2011 banyak gila gambar aku..adui..segan habaq hang...masa aku nyanyi opening..errr...serius aku seriau...aku ingat nak amik la montaj tu..nak simpan sebab banyak sangan muka aku..dah macam video klip dah..boleh ke ek?...by the way, lagu SUKUM 2011 tu nanti aku upload bila dah sampai kat tangan aku okay..:)


dan masa SUKUM ni la aku boleh perasan artiss jap..haha..kejap je laa..takkan tak leh kot..korang ni bagila chance sikit...yela , mau aku tak feeling artis..kat mana ceruk UTeM boleh dengar suara aku menyanyi lagu SUKUM 2011 tu..hmm, pasni takde dah..tula..aku nak perasan jap...huhu...gambar gambar nanti aku upload bila dah dapat kat aku hokay..tunggu la kalau nak..hehe..tunggu laa..:)


okay lah...panjang ke ek aku type?..jap aku cek balik......................................................eh panjang la pulak..dah lah takde gambar..jenuh la koranga baca..habis dah banyak sangat benda jadi..aku cerita la...nak rehat jap...harini nak balik Batu Berendam...:) jumpa toksu, moksu, kak daya ngan dina..


*sedih tadi nak pisah ngan band mate...jumpa balik lepas raya..belum balik dah rindu..camne?*


good night..Assalamualaikum..:)


SUKUM 2011 UTeM?..Itu Sejuk Bayi  !!!




2 comments:

Julia Johari said...

seronok yer memeriahkan SUKUM...tingat dulu With Julia kt universiti pun join SUKUM...syokkkk gila...moga anda happy selalu ye.. :)

Nurfarahana Abdul Aziz said...

haaa...best kan ! tula..pulak tu UTeM jadi tuan rumah...thanx 4 coming here :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...