Pages

Thursday, July 21, 2011

Universiti Teknikal Malaysia Melaka promo

Assalamualaikum


walaupon dah dua tahun aku belajar kat UTeM dan nak masuk sem 5 dah September ni.....aku baru tau yang UTeM ada video promo..haha..gila kejam kan aku...ehh, video ni baru je upload la kat utube..:p...ni pada bakal bakal siswazah yang memilih mana Universiti nak masuk, boleh la cekidaout UTeM promo ni...aku tahu bukan semua orang nak masuk UTeM...tak terkenal sangat macam Universiti universiti lain..tapi tak cuba tak tahu weii..UTeM dah cipta banyak kejayaan...especially dalam bidang robotik dan ciptaan..aku dulu memula kurang tau gak UTeM ni..tapi bila dah belajar sini, aku bersyukur sebab UTeM juga salah satu Universiti yang bagus dan melahirkan ramai siswazah cemerlang...lagi satu kelab kebudayaan dan persatuan UTeM pon tak kurang hebatnya...lebih2 lagi Orkestra UTeM...hihi...:)





Vision: To Be One of the World's Leading Innovative and Creative Technical Universities


Motto : Excellence Through Competency



video

Universiti Teknikal Malaysia Melaka merangkumi 6 Fakulti :

Fakulti Kejuruteraan Elektrik
Fakulti Kejuruteraan Mekanikal
Fakulti Kejuruteraan Elektronik dan Kejuruteraan Komputer
Fakulti Kejuruteraan Pembuatan
Fakulti Teknologi Maklumat dan Komunikasi
Fakulti Pengurusan Teknologi dan Teknousahawanan

List of programmes : klik here

Dilengkapi dengan : 

Perpustakaan
Cansellori
Kafeteria
Pusat Sukan
Stadium
Dewan Besar
Court
Pusat Persatuan Pelajar
Masjid
Pusat Bahasa dan Pembangunan Insan
Pusat Kesihatan Pelajar
Bas
Kolej Kediaman
Wi-Fi
Pusat Konvensyen


untuk keterangan lanjut layari : Laman Web Rasmi Universiti Teknikal Malaysia Melaka


UTem ni Universiti Teknikal..dah nama pon Teknikal kan..so takdelah Fakulti Seni ke, Pendidikan ke..hehe...kat sini hanya melahirkan bakal Jurutera dan Saintist Manager berjaya InsyaAllah...:)


*belajar kat mana mana sama je yang penting niat betul , ada minat dan disertai dengan keberkatan dan restu keluarga...:)*


* I Love You UTeM infinity* <3<3<3


Lagu Rasmi UTeM dicipta oleh M.Nasir hokayyyyy

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...