Pages

Wednesday, January 11, 2012

Top 5 Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011

Assalamulaikum..


okay nak type cepat cepat sebab nak study..esok ada paper Electric and Electronic Practices.


Ni senarai Top 5 setiap Kategori untuk Anugerah Bintang Popular tahun 2011..


Pengacara Lelaki


1. Ally Iskandar
2. Awal Ashari
3.Aznil Nawawi
4. Faizal Ismail
5.Zizan Razak


Pengacara Wanita


1. Fara Fauzana
2.Cheryl Samad
3.Raja Azura
4. Sharifah Shahira
5.Nurul Syuhada


Penyampai Radio Lelaki


1.Faizal Ismail
2.Aznil Nawawi
3.Halim Othman
4.Khairil Rashid
5.AG


Penyampai Radio Wanita


1.Fara Fauzana
2.Linda Onn
3.Abby Fanatic
4.Sharifah Shahira
5.Raja Azura


Pelakon TV Lelaki


1.Aaron Aziz
2.Ady Putra
3.Remy Ishak
4.Fizz Fairuz
5.Fauzi Nawawi


Pelakon TV Wanita


1.Fasha Sandha
2.Tizz Zakyah
3.Nora Danish
4.Scha Al-Yahya
5.Rozita Che Wan


Artis Komedi Lelaki


1.Zizan Razak
2.Johan
3.Nabil
4.Along Cham
5,Afdlin Shauki


Artis Komedi Wanita


1.Norkhiriah
2.Sharifah Shahira
3.Alliza Abdullah (enot)
4.Didie Alias
5.Kenchana Dewi


Penyanyi Lelaki


1.Faizal Tahir
2.Anuar Zain
3.Aizat
4.Hafiz
5.Black


Penyanyi Wanita


1.Najwa LAtif
2.Yuna
3.Alyah
4.Shilla Amzah
5.Stacy


Pelakon Filem Lelaki


1.Aaron Aziz
2.Shaheizy Sam
3.Adi Putra
4.Syamsul Yusof
5.Bront Palarae


Pelakon Filem Wanita


1.Maya Karin
2.Lisa Surihani
3.Diana Danielle
4.Yana Shamsuddin
5.Eja


Artis Baru Lelaki


1.Johan Ashari
2.Hazama
3.Awi Rafael
4.Aeril Zaefril
5.Beti Khusyairy


Artis Baru Wanita


1.Tasha Shilla
2,Izara Aishah
3.Najwa Latif
4.Nur Fathia
5.Neelofa


Artis Duo/Berkumpulan


1.Forteen
2.Shilla Amzah,Ning Baizura,Jaclyn Victor
3.6ixth Sense
4.Meet Uncle Hussin/Hazama
5.Bunkface


aku teka je pun..kalau salah takde hal.sebab aku oke je dengan pencalonan ni..aku tak bias..walaupun aku ni peminat fanatik Syamsul Yusof dan Forteen, tapi calon lain yang aku rasa akan menang tu logik sebab memang diorang bagus..apa pun Syamsul banyak menang anugerah terbaik..takpe la tak menang popular..hewhew...aku sokong industri filem tempatan !!!hope dapat la tengok nanti..hewhew..diorang menang dalam hati aku..heee..hope Syamsul Yusof baca ni..:)




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...