Pages

Saturday, January 7, 2012

Siapa Yang Dapat 17A1 Tu?

Assalamualaikum...


haaaaa mesti korang ingat aku nak cerita pasal Amalina Che Bakri kan? ..haha,takde takde..korang dah tertipu dengan tajuk post aku..yang aku tahu Amalina pernah mengharumkan nama negara sebab dapat 17A1 masa SPM dulu..now she's doing her own book yang bakal jadi reference oleh pensyarah-pensyarah..kewl kan..*kau boleh eja cool pakai kewl? takde kannn..haha*...lain lain hal aku tak amik port..because for me..everybody makes mistakes, we're human being..its normal though ...Yang baik jadikan tauladan,yang buruk jadikan sempadan...sekian dari bilik berita ..LOL


Masa aku UPSR,PMR,SPM malah STPM *amboi banyak betul sijil aku kennnnn*...aku takde la banyak A macam tu..aku ni murah hati, so aku bagi orang lain jela huruf A tu..takpe aku boleh amik huruf B..C pun boleh kennnnnn...Alhamdulillah,agaknya sebab aku murah hati, Allah bagi aku rezeki jugak masuk UTeM..ohhh my kita sayangggg UTeM..hewhew..


oke cerita lainnn please sebab cerita ni dah lame dan kenapa baru sekarang kau sibuk nak bercerita tentang hal ini?..so lame..boleh harini aku rest dari study sebab mata aku dah pening membaca.maklumlah budak management macam aku ni banyak teori...so membaca jela kejenya..pastu menghafal..sebab tu Alhamdulillah..kalau soalan essay, aku ni kira gagah la menjawab..tapi kalau soalan calculation, ohhh itu bukan diriku..*sila nyanyi lagu Samsons- Bukan Diriku*...okay nak cari engineer lah, kawen ngan dia pastu suruh dia ajar aku math sampai pandai..kena marah pun takpe..hewhew..boleh camtu?.LOL..


exam kali ni boleh laa bagi aku...sebab previous 3 papers ni semua teori..the last two paper tu subjek engineering..haaa tudiaaaa kira-kira sudah mari..ohh help me !... kena more effort. la pasni..tiba-tiba aku rasa macam nak buat tusyen ngan Khairulazfar tapi free..hahahah.*sebenarnya aku tengah loading cerita Si Tudung Tweet ni..nak tengok Izzue Islam..hewhew..hensem*


eh okelah..malas type panjang panjang..macam dah panjang je.LOL..aku nak tengok cerita yang aku loading..ohh btw FB friend aku dari Indonesia akan datang Malaysia bulan depan..katanya nak jumpa aku...*ohh itu bukan lah bererti dia datang semata-mata nak jumpa aku..LOL aku bukan artis antarabangsa..artis UTeM tupun tak semua budak UTeM kenal aku..LOL lagi*...mana aku nak bawa dia merayap..takpe,biar saudara dia uruskan..jumpa tak bereti kena belanja dia kan..lalalalala..gila jahat aku...


oke dah cukup berjimba harini...esok kena start study semula !!!


ehh jap ada isu ni !


"klu nk tgk muka natural seorng perempuan....hnya dpt dilihat dipenghujung sem kerana muka natural perempuan hnya akn nmpk sekiranya apabila xm di sebelah pg.....teori ini dh terbukti pg td.....xsmua..tp kebanyakkan..tmbh2 klu yg sbelum ni bedak 5/6 inchi..."


status kawan FB takleh reveal nama dia sebab frank speak je punnn..haha..




heyyy ini boleh mendatangkan marah..haha..tapi tak lah aku marah pun sebab aku memang jarang make up...melainkan kalau ada perform dengan pertandingan..haa time tu memang 5/6 inch make up aku..yela nak nampak kat spotlight kena tebal...aku gi kelas? bedak compaq je ngan lip balm...takde nye aku nak menanguk depan cermin, mekap tetebal..that's not me..aku bukan ape, takut la kalau kena make up, banyak bahan kimia, cenderung merosakkan kulit...pencuci muka Safi aku pun kadang-kadang je pakai...haha *lantak la korang nak cakap apa, aku lagi sayang muka aku untuk masa hadapan..*


*cuma kadang-kadang kalau aku rajin je aku basuh muka pakai air basuhan beras ataupun sapu muka dengan hampas kelapa..petua nenek aku yang voogie the vassss...trululululululu...hewhewhew* semua pun kalau aku rajin kann..hahahaha*


biar tak cantik janji hati baik..cantik ni universal..selagi cukup sifat cantik la tu...ikut mata masing masing la..so pada aku, aku cantik la sebab cukup sifat di samping memuji kejadian Allah..hewhewhew....okeh stop ! bosan.


*hati memang akan tenang kalau kita banyak membaca kalam Allah <3*


*oke banyak benau bintang*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...