Pages

Saturday, September 3, 2011

Pertunangan :)

Assalamulaikum...

okay tajuk di atas bukan lah bermakna pemilik blog ni bertunang..haha...tapi makcik aku laa..aku single lagi ni ha...okay sapa nak isi borang silakan...tettt,....

tadi majlis agak meriah tapi sederhana je...Alhamdulillah segalanya lancar...tahniah makcikku sayang Kak Yaya..okay jangan salah paham, bukan lah makcik aku perasan muda ataupun aku saje nak mengampu nak duit raya lebih mahupun tiket bas balik raya free..tapi sebab umur makcik aku ni tak jauh dari umurnya dengan aku..macam tak best lah kan nak panggil maksu ke, auntie kann..haha...alasan*

maap la, gambar bertunang belum sempat nak upload..nanti dah ada aku bagi korang tengok...okay..jangan sesedih...ok korang tak sedih aku je yang perasan...eh okaylah aku nak mandi....haa !! korang jangan nak cakap aku masam ek ! aku wangi..haha..k bai :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...