Pages

Sunday, February 27, 2011

Cinta Sempurna & Sungai Lui

Assalamualaikum..


Entry ni tak nak cite banyak intipati sebab motip nya aq nak post lagu ngan lirik je...lagu ape nanti kat bawah korang tgk la sendiri..hmm, aq sebenarnya ka Studio Okestra ni haa...tengah latihan untuk show kat Mydin akan datang...yg penting, nme band Orchestra UTeM telah di print out kan di pemplat Mydin yang diedarkan di SELURUH MALAYSIA...( utk apa di caps lock kan itu?..sebab...korang fikir sendiri lah..i malu la nak citer sini..ihik3...huwuwuwu..-_- )


Sem ni dah start busy la pulak..hmmm, dengan test, assignment dan sebagai nye..yelah, dah nama pon student..kalau takde tu sume, tak yah jadi student..jadi....ape ek?...jadi suri rumah lah...woi2.suri rumah pon ade banyak keja nak buat okay..jangan pakai cakap jek...haaa..lempang kang !...eh, jap2..bukan aq kata tadi tak nak cter panjang ke ekk?..huhu..lupa2..okay2 dah stop sekarang !!


enjoy this song and fahami intipati lirik2 nya...( word hari ini intipati..)




Cinta Sempurna- Yuna





Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu
Akhirkankan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan
Ohhh

Sempurnanya sifatmu
Telusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesbrnmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhhh

Sungai Lui- Aizat




Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

okay lah..tak nak citer panjang..babai..
(padahal atas dah merepek tak tau ! )



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...