Pages

Sunday, January 6, 2013

Rainbow Al-Quran : How To Have It !

Assalamualaikum...Serius, aku tak pernah se exited ni, sampai promote something dalam blog aku...kalau ada pun, review tempat, tapi something ini sangat bermakna, so why not ? 

InsyaAllah, bulan depan Rainbow Al-Quran akan sampai kat tangan aku..sebenarnya, bukan aku yang jual, tapi kawan aku..since aku rasa ramai kot yang berhajat memiliki,,aku rasa nak tolong promote dekat korang semua..sharing kan caring gicewww :) serius aku exited ! *teary eyes :')

All information and inquiry , please contact or inbox :

Whatsapp : 016 7760791 (Fazeera)
Facebook : Nur Fazeera


aku post gambar ni je kat Facebook aku, 4 orang kawan aku dah buat pre-order..dan ramai yang berminat..cepat la ! semoga lepas ni kita rajin baca Kalamullah ! :)


Aku tak kesah kalau ada orang kata aku nak baca sebab cantik, sekurang-kurangnya aku cari jalan camne nak banyakkan baca Quran daripada tak buat pape..aku memang suka baca, hati tenang :)



Rainbow Al-Quran : Colors option

Rainbow Quran
New Design of Rainbow Quran with Resm Uthmani 

- Available in one standard size : 12cm x 16cm 
- There are 30 colors in 30 chapters 
- Cover is made of velvet
- Available colors : Magenta, Soft Blue, Soft Pink, Purple, Gold and Red.
- Without translation, in Arabic only

Harga :
RM90 include postage cost Sem Malaysia




RAINBOW ALQURAN WANITA MUSHAF AL BURHAN
(Rainbow + Tajwid + Edisi Wanita + Baldu)

RM90 TERMASUK PENGHANTARAN (POS LAJU)

Dengan 14 keunggulan :
1. 744 halaman berwarna dengan frame bunga
2. Al-Quran dan terjemah 30 Juz lengkap
3. Al-Quran quantum wanita
4. 20 Sejarah wanita dalam al-Quran
5. Gelar wanita dalam Islam
6. Agenda Muslimah khatam al-quran
7. Tabel ibadah rawatib wanita
8. Tabel Ibadah Nawafil Wanita
9. Wanita yg Haram dinikahi
10. Ensiklopedi ayat-ayat wanita
11. Tips tampil cantik sesuai sunnah
12. 40 Hadits tentang wanita
13. Fiqih ibadah wanita
14. Tajwid dengan Sistem Warna


AL QURAN UMMAHATUL MUKMININ
Kandungan:

- Al-Quran dan terjemahan 30 juz lengkap
- Indeks ayat-ayat tentang wanita dalam Al-Quran
- Hadith Arba'in Nisaaiyyah
- 40 nasihat dari Rasullulah buat wanita melalui hadith yg sahih
- Tips Kecantikan Wanita mengikut sunnah Rasullulah
- Carta tentang ibadah-ibadah Nawafil (Nafilah) wanita
- Carta tentang wanita-wanita yang haram dinikahi
- Carta tentang ibadah rawatib wanita
- Gelaran dan jolokan yang diberi dalam Islam buat wanita
- Soal Jawab Fiqh Wanita
- Kisah-kisah sejarah wanita-wanita yang disebut di dalam Al-Quran
- Kisah tentang wanita pertama dan utama dalam lintasa sejarah Islam seperti Siti Khadijah r.a., Siti Aishah r.a., Ummu Salamah, Summayah, Ummu Kulthum, Siti Hajar r.a. dan ramai lagi..

Harga :
RM65 termasuk kos postage Sem Malaysia
RM85 termasuk kos postage Sabah/Sarawak


Penghantaran akan dibuat selepas stok sampai dari supplier , so make your pre-orer now !

Semoga usaha kita untuk memperdengarkan Kalamullah akan tercapai ! Allah Maha Mengetahui...Niat aku cuma nak berkongsi keindahan dengan korang semua..:) Allahu

8 comments:

khalila ishak said...

seriously memang comel ;D

Serikandi Saadah said...

cantik sangat =)

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Khalila : sebab tu la kita nak beli, naikkan semangat nak baca hari2, In Syaa Allah, dah nak dapat kat tangan dah

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Serikandi : Kan ! Subhanallah !

Cik Puan Ena said...

tanx tlong akak..dalame survey tapi blog ni yg tbaik.. :-) jumpa jugak

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Kak Edna : sama sama kak, niat kita memang nak menolong :)

Nurul Syahirah said...

salam Fara,

boleh tau semua quran ni sentiasa ade stock tak???

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Wslm Nurul, dia tengok jenis yang awak nak..ada yang ready stock, ada yang kena buar pre order :)contact number tu tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...