Pages

Saturday, November 3, 2012

Farid Kamil dan Diana Danielle

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, satu lagi masjid telah dibina..

Semua sedia maklum majlis pernikahan Farid Kamil dn Diana Danielle selamat berlangsung di Hotel Flamingo pada jam 9.15 am hari ini , 3 November 2012..Majlis ala ala tepi tasik giceww kelass memandu u ollss..banyak bunga bunga..hiks

Dengan Mas Kahwin sebanyak RM10,000, dan sekali lafaz, D sah menjadi milik Farid Kamil..hmm muda lagi D dah ada jodoh..aku bila lah agaknya..ehh, aku pulak..hahaha

Berikut adalah sorotan majlis pernikahan mereka berdua..


Sumber : Kakibising.com

gambar nikah diana danielle
Selepas ijab dan kabul

gambar nikah diana danielle
tiba masa untuk solat , 


gambar nikah diana danielle
D dengan mama dia
gambar nikah diana danielle

gambar nikah diana danielle

gambar nikah diana danielle
Majlis pernikahan ada meja..selalu aku tengok dalam cerita Indonesia aje..hewhew

gambar nikah diana danielle
Ni mesti doa lepas akad kan..hee

gambar nikah diana danielle
Sujud kesyukuran.. : )
gambar nikah diana danielle
Mas kahwin
gambar nikah diana danielle
Batal air sembahyang



Agak ada kelainan la kan, sebab buat  outdoor, nasib baik tak hujan, yelakan musim hujan ni..rasa rasanya dorang dah buat doa tolak hujan kot..masa majlis kahwin ucu aku dulu..lepas majlis habis, hujan turun selebatnya..hoho..tengoklah, cuaca cerah sangat.. :) 

Aku doakan semoga jodoh mereka berkekalan hingga Syurga..aku tunggu bila pulak Syarnazz Ahmad engan Shila Amzah nak menikah ni..hiks

*agak agak kalau gambar dalam ni tak cukup, silalah Google..kahkahkah okebai

HUJAN LEBATNYAAAAA <3 <3 <3 peh baru menikah pulak tu..haha motif >.<


2 comments:

Syamil Ramli said...

huh..serba putih dan bertudung...jgn la on off tudung tu..ingt masuk neraka bleh on off gak ke? nasihat utk semua dan diri aku juga

Panas!! ==>> Komplot dalam Masterchef Malaysia Musim Kedua

Nurfarahana Abdul Aziz said...

Syamil : Cantik dia bertudung,,tapi tulah, takpe dia dah bersuami...tu tanggung jawab suami dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...