Pages

Sunday, July 1, 2012

Ketentuan Illahi

Assalamualaikum..

Yes it's July already..we are in 2nd half of 2012...Ya Allah pantas nya masa berlalu..

Praktikal aku dekat Maruwa tinggal lagi 5 hari bekerja je..Beratnya hati ini...bila aku bagitahu semua orang yang aku dah nak habis, semua macam sedih, awww terharu nya...semua cakap nanti mesti rindu dan yang paling penting siapa nak buat kerja-kerja aku lepas ni..huwuwuw..nampak tak permainan dia? sedih sebab aku nak blah atau pun sebab takde siapa nak buat kerja kerja aku?. hewhew..But I know they really meant it that they will gonna miss me :') ...I am so touched.

Sekarang masa mensibukkan diri untuk menaip report..masa semakin suntuk..*tapi boleh pula kau taip post kan? Explain.* By the way, pagi ni nak gerak ke KL sebab kawan masa sekolah rendah dah nak kahwin dah..Ya Allah cepat sungguh masa berlalu..


Tahniah Amirul Aliff dan Syazwanie..Semoga kekal ke syurga..InsyaaAllah direstui sekalian alam..<3





Dan dalam kita merasai kegembiraan, jangan dilupakan mereka yang tidak berkesempatan..Seorang junior masa aku sekolah menengah dulu telah pulang ke Rahmatullah pagi tadi kerana kemalangan jalan raya,..Mari kita bersama-sama sedeqahkan Al-Fatihah..kalau tak kenal pun, sedeqahkanlah atas nama saudara seIslam..Allayarham sangat baik orangnya..peramah dan merendah diri ..Kakak akan rindukan awak dik.. :'( Semoga kau tenang di sana..

Ya Allah, lanjutkan usia kami Ya Allah...hidupkan kami dalam iman..dan matikan kami dalam iman..

Saya maafkan anda semua..Selamat malam dan Assalamualaikum.


2 comments:

ct kamaliah said...

hehehehe..kama pon rasa sayang jer nk tinggal. lama sngt LI tu sampai rasa rapat sangat..:D

Nurfarahana Abdul Aziz said...

huwuwuw sedih la kamaaa...rindu office works

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...