Pages

Saturday, April 21, 2012

Demam Super Spontan

Assalamualaikum..


Huwuwuw kerja aku makin banyak la sey kat office tu..tsk tsk..semua nak bagi aku buat...takpe Farah...Farah boleh ! :) hiks..aku dah berapa hari ni asik balik pukul 7 lebih je..padahal waktu bekerja aku sampai pukul 6.25 pm je...huwuwuw..nak buat camne, kerja melambak..dah macam staff kan aku...huwuwuuw..ehh termengadu pulak kat u ollss..sorry..ihik3...baik lah, dah jauh nampak nya aku melilau..mari kita pulang ke pangkal jalan..next paragraph please ! T___T


oohh ye..dulu kalau korang ada tengok dan ingat laa..ada rancangan Spontan yang ditayangkan kat Astro Warna..masa tu aku tak tengok kat tv pun.rumah aku kat kampung pun pakai yang pakej paling murah je..bhahaha..lantak lah..u pun tak habis tengok..banyak benau siarannya..yang penting dapat tengok Ria, Prima, Oasis ngan AXN..( hewhew Oasis tu berapa kali je aku tengok..tu pun cerita Geng Surau)..so nak tengok Spontan, amik dari budak fakulti aku jela..oke fine aku dah lari tajuk lagi..


Super Spontan adalah kesinambungan dari Spontan..Spontan dulu show biasa je..Now dalam Super Spontan is something bigger than before :) yang terlibat dalam rancangan ni bukan semua pelawak...so ada la nampak warna warna dia..yela kan tayang dia pun kat Astro Warna..hewhew..untuk kumpulan Beruang Comel dianggotai oleh Johan, Sathiya, Cat Farish, Ropie, Shahrul Shiro, Bell Ngasri dan Yasmin Hani..Jurulatih dia pulak adalah Reza Zainal..alah yang cerita Afi Dan Abah dulu kat Astro Ceria..ohh tak tahu? deym kantoi aku tengok Astro Ceria T__T






Untuk kumpulan Angsa Ganas pulak dianggotai Zizan, Riezman Khuzaimie, Tauke, Suhaimi, Zahid, Rahim R2 dan Nana...Haha sorry la..Aku bias kat Angsa Ganas sebab ada Zizan..ihik3...ohh ye jurulatih Angsa Ganas Rashid Salleh..sekarang dah minggu yang ke-4..Angsa  Ganas menang untuk minggu pertama dan ketiga manakala Beruang Comel untuk minggu kedua dan keempat..tapi sayangnya Zahid terkeluar pada minggu ketiga dan Shahrul Shiro pada minggu seterusnya..*peh ayat skema bumi takleh belah LOL*

Konsep Super Spontan ni adalah mengikut kumpulan yang mendapat undian terbanyak..kumpulan yang kalah dalam minggu tersebut akan memilih salah seorang daripada ahli kumpulan diorang untuk disingkirkan..kira yang menang hadiah kereta nanti yang the "last one standing" la kiranya..aku takut je kalau yang tinggal nanti Zizan dengan Johan..huwuwuw macam mana nak pilih ni..huwuwuw..tapi kumpulan yang menang akan dapat RM5000 dan akan didermakan kepada rumah kebajikan terpilih..Alhamdulillah :)

yang penting Super Spontan ni memang menceriakan malam Sabtu aku..satu taman perumahan ni dengar aku ngan cousin aku gelak..bhahah sorry incik jiran..sesungguhnya kami tak sengaja gelak kekuat..ihik3..Takpelah, korang layan lah setiap Jumaat pukul 10pm...

alah cerita panjang pun tak guna..tapi last week la best sebab ada babak Ombar Rindu..Zizan jadi Izzah, Tauke jadi Hariz..sakit perut aku gelak tahu....cari kat youtube ek..*malas nye aku*

next post aku nak review Karoot Komedia..Ada dikir barat dan yang paling penting ada JEP SEPAH,..haritu dia balas tweet aku.. :) aku nak berlagak walaupun berlagak tu tak baik sekali..alah aku tahu la orang lain pun dia balas jugak..tapi aku nak exited jugak..gasak aku lah..aku suka dia..ihik3 #Oke gedik sangat..pui# Abaikan tweet yang lain ..sebab tak penting..bhahah jahat gila aku..oke kawan kawan jangan kecik hati..tamau tamau.. <3









Aku je suka dia..dia tak asuka aku pun..back to reality T___T..better one  is waiting .. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...