Pages

Sunday, June 10, 2012

Feeling Describes.

Assalamualaikum..

Ehem ehem..dengan ini dengan berlagaknya aku nak bagitahu yang aku dah lepas presentation Report Latihan Industri walaupun aku tahu berlagak itu tidak baik sekali. Enough said.

Oh ye apa nak cerita ni kan? tula tadi beria tahap dewa klik New Posts lepas tu bagitahu tak tahu nak update apa. So lame dan Bajet Hot 2012.

Oh ya, since tinggal beberapa hari je lagi nak habiskan Latihan Industri (LI) *lepas ni aku pakai LI je, malas taip full name.* macam macam perasaan yang aku rasa. *bayangkan Background Music adalah lagu Bila Rasaku Ini Rasamu - Kerispatih* okay macam tak kena je background music. Sila berhenti membayangkannya.

Aku rasa gembira, sedih, terharu, teruja, cinta dan rindu *okay fine 4 rasa pertama je yang betul, yang dua selepas itu adalah Propaganda dunia hiburan..biasa la Cik Artis UTeM nak cari Publisiti kot kot budak budak UTeM dah lupa kat aku. tsk tsk*

Feeling describes

1. Gembira - sebab aku akan terkeluar dari kepenatan yang amat semasa menjadi LI student...Kadang kadang balik pukul 8pm hingga 10pm tanpa dikenakan bayaran tambahan tetapi bila aku cuti elaun dipotong habis.Kejam bukan?

2. Sedih - sebab tinggalkan orang-orang office yang awesomeness, manager yang banyak mengajar aku tentang production, dunia bekerja yang awesome, suasana office yang sejuk..hewhew...kalau panas, panas sangat macam duduk dalam oven...kalau sejuk tu sampai kena pakai sweater feeling feeling macam kat Jepun la kan sebab ramai staff Jepun situ...Ohaiyouuu:)

3. Terharu - sebab officer, engineeres, managers even CEO offer aku kerja balik kat sana lepas Grad.hmmm memandangkan InsyaAllah gaji besar, why not? aku pun dah macam biasa terseksa.bhahaha

4. Teruja - sebab tak sabar nak masuk 4th year, habiskan study..huwuwu senior youuuu...walaupun aku risau dengan Projek Sarjana Muda tapi kena lalui jugak :)


Okay yang Cinta dan RIndu hanya untuk Allah, keluarga dan kawan-kawan memandangkan aku masih single.  Iklan ditaja oleh Maruwa Malaysia Sdn. Bhd.

Owh ye Mr. Khairulazfar mesti bengang dngan aku sebab aku dah boleh berjimba sedangkan dia sedang menggila dengan final exam.Sorry sayang :') bhahaha..balik nanti kita belanja awak. Jadi ke gi Singapore ngan Genting?

Oh ye tadi makan maggi setelah lama menahan nafsu kemegian.>.<






3 comments:

misyamissyou said...

feeling described! haha lega abis praktikal..dak ni keje pn belum penah..terase kecil di sisi anda..huhuu untung ade praktikal..susah2 mtk keje kat tmpat praktikal je pas grad..huaaaaa!

Kyra Ismera said...

congrate dh lepas..sy bru nak merasa..eh ! ada nama blog awak :)

http://kyraismera.blogspot.com/2012/06/bloglist-kyra-ismera-may.html

Nurfarahana Abdul Aziz said...

misyamissyou : actually company tu dah offer...huwuwuw..est kerja ni..macam 2 pngalaman ilmu yg dapat.

Kyra : selamat ber LI !! :) ohh thanx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...