Pages

Tuesday, September 27, 2011

Perform

Assalamualaikum....*entry ni ditaip masa aku tengah tunggu singing partner aku datang jemput, jap lagi ada perform tapi masalahnya suara aku masih di takuk lama, iaitu orang baru bangun tido..hadui pun*

UTeM sekali lagi menjadi tuan rmah acara yang melibatkan seluruh universiti Malaysia..kalau dulu SUKUm kan...haa sekarang, minggu ni, saat ini...UTeM jadi tuan rumah Debat Alam Sekitar pulak...masa makan malam rasmi haritu, aku ngan band aku perform dah...heheh..ada la dalam 10 lagu kitorang main..terima kasih pada yang bagi sokongan..haha, yang penting, Marching Band members pon datang sebab nak bagi support kat kitorang...dan yang paling penting, diorang pun terdapat makan sekali..haaa tu rezeki datang bergolek nama nya...ihik3...Alhamdulillah...

Malam dinner tu kitorang main instrumental ngan nyanyian sekali...kitorang main lagu Suara Ku Berharap(Hijau Daun), Suasana Hari Raya(Sharifah Aini), Seloka Hari Raya(Hail Amir& Uji Rashid), Yank (Wali Band),How Do I Live(aku lupa la sape penyanyi asal dia..haha),..and killer song kitorang, Sandarkan Pada Kenangan( Jamal Abdillah& Siti Sarah) dan pastinya Rolling In The Deep by Adele..haha...lagu tu kitorang main last, so rockstar habis la...heheh..

Tapi harini aku perform ngan Sulhi je, singing partner aku..tapi kitorang tak duet pun kali ni..solo je...diorang suruh ready 3 lagu, aku bedal je minus one yang ada dalam laptop aku ...tengok lah nanti lagu apa...Terlalu Istimewa kot..ngan Berdua Lebih Baik ngan Ku Seru...

banyak kali kitorang perform pun asik takde sape yang record..kalau ada pun tak clear...tapi okay la ada yang sudi record...huwuwuw...dari tade..*pehh ayat redha habisss*...nanti lah kalau ada gambau aku bagi korang tengok..heh...btw jangan lupa LIKE kan gambar kawan aku ni..Gambau Cantik ! Tak Tipu ! heee please! setiap LIKE korang, aku hargai dan hanya Alah je dapat balas..and banyak lagi gambar kat situ, Like la mana mana korang suka tapi jangan lupa like gambar yang aku mintak tolong....heeee..jangan marah haaaa ..peace ! Terima kasih and keep on spreading loves ! :)


Wish us luck ! TQ <3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...