Pages

Tuesday, July 12, 2011

Satu Hari Di SUKUM

Assalamualaikum....ehem ehem sorry tau tak hapdate dah lama ( 3 hari je ponnnn ) biasa laaa...busy dengan latihan, rehearsal dan sebagainya ( engkau kalau ayat tak macam artis boleh tak Farah ! ggrrr )


harini rehearsal bersama Kak Nani lagi...hehe....kat Stadium UTeM...ya betul memang anda membaca dengan betul bahawasanya UTeM memang ada Stadium..terima kasih daun keladi...jangan jeles dan berhenti.


eh jap, nak menoilet.........zzzzzzzzzzzzzzzzaaassssssssssssss
i
okay dah siap...Kak Nani ada mintak tolong aku dowload kan minus one lagu Standing In The Eyes Of The World ( ehhh, berapa panjang punya tajuk daaa ) ...aku pon download la dengan gigihnya...dan hantar kat email Kak Nani...cewah bangga la kan..haha...tetapiiiiiiiiiii


............bila Kak Nani datang semula bertemuku di studio okestra...dia cakap..yang lagu aku emailkan itu tak habis and terstop secara tiba-tiba..maka beliau kena la bawak laptop sendiri dan mendownload sendiri dan burnkan lagu itu ke dalam cd dengan sendiri..haha...mintak tolong aku tapi last last kena buat sendiri...haha..ape ponnn tak boleh....:) sorry kak Nani....


lepas rehearsal malam tadi dah sume budak budak ni panggil aku Kak Artis...wehhh segan lah wey...adesss....huwuwuwuuwuw....


  motip gambar adalah segan...kenapa gambar ni?..suka hati aku....


petang ni nak g ambik baju kat butik pengantin  ...alaaa baju yang aku pakai masa Festkum tu....korang cek lagi laaa...


kak Nani beria suh aku belajar lagu Listen- beyonce....dia ajar aku ...lagu ni penuh attitude tau...err..payah...tapi boleh kot...sikit sikit..hihi... :) nak terkeluar anak tekak aku...


eh okay lah..aku nak nyanyi jap..malam kang dah event,...:)


tata...chow sinci....

2 comments:

aizamia3 said...

wah best best..
wakil jabatan kita pun ada gak ke sana nanti..

Nurfarahana Abdul Aziz said...

owh ye?...awak tak ikut?..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...