Pages

Wednesday, July 13, 2011

Opening SUKUM 2011

Assalamualaikum....sorry kawan kawan...beberapa hari ni aku asik dok cerita pasal SUKUM 2011 jek...korang nak baca , bacalah...kalau tanak baca jugak !...hihihi


Malam tadi lepas opening ceremony tak sempat nak hapdate blog sebab terlampau penat dan sibuk duk berFB ngan adik adik marching Band UTeM yang dah habis camp dey all...tinggallah bilik okestra dan bangunan PPP ni tanpa bunyi bunyian bagpipe. tuba, drum dan lain lain lagi...huwuwuw...sunyi jugak la rasa...beberapa hari lepas bilik ni penuh jek....


malam tadi kitorang dah bermaaf maafan ....sem depan jumpa lagi..tapi payah sikit laa sebab aku duk kampus bandar...diorang kat kampus induk..hmmm....tapi kalau ada jodoh mesti jumpa punya laaa......


bai de weyyyy, nak tengok gambar aku ngan Kak Nani?..heheh


 Eh ni gambau aku masa mula mula kena mekap...gila tebal kan?...errrr...next picture plissssssss




 haaa..tu diaaaa gambar ngan Kak nani ..:)

 Ni ngan penari merangkap jurumekap aku....cantik kan dia mekap ! Rina Gojes
Kak Netty..pegawai Kebudayaan yang bagi aku pinjam selendang tu...tak sempat beli..minjam la pe lagi..lagi satu sebagai orang yang bagi tumpang kereta...isk isk kesian sume orang sponsor....abaikan hidung aku yang macam badut itu....terima kasih...:)


  ni hasil tangkapan masa aku g Jusco ngan Adzera kelmarin...:) aku pakai semalam masa nyanyi....
baju FYI yang telah membuatkan purse ku terbelah lapan
 bunga nak letak kat dada...heheh FYI jugak

 from Barry's

and this little one i gave to Kak Nani last night after we sang for opening event...:)
 malam ni aku akan pakai baju Festkum macam yang aku bagitau semalam..


lupa camne rupa dia?...ha ni !



hehe...comel kan?...baju tu ! baju tu ! bukan aku...heheh

ni tengah latihan untuk dinner malam kang...heee...

k lah babai :)... rindu budak budak marching band 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...