Pages

Tuesday, September 13, 2016

Paralympic Rio 2016

Assalamualaikum.

Masa sukan Olympic Rio 2016 haritu,  aku belum nak berbelog balik. So sebab sekarang baru nak berbelog,  aku sentuh pasal Sukan Paralympic Rio 2016 jelah.

Btw setinggi tinggi tahniah diucapkan kepada Ridzuan Puzi,  Ziyad Zolkepli dan Latif Romly di atas kemenangan pingat emas Paralympic Rio 2016 dalam acara masing masing. Kalian adalah antara kebanggaan negara. 

Apa lagi yang kita perlu ragui, they're our champions and always be. Tak kisahla, menang RM1 juta, apartment dan kereta Naza (oke jealous ), tapi semua tu berbaloi dengan usaha dan pengorbanan mereka. Terharu wei. 3 kali lagu Negaraku berkumandang di bumi Rio dalam masa 24 jam. What a day. 

Dorang perlukan sokongan kita. Pada aku, diorang hebat, jauh lebih hebat dari aku pastinya. Walaupun berstatus orang kelainan upaya, but they nailed it. 

Terima kasih kerana membawa Malaysia ke Mata dunia. Dan terima kasih Malaysia kerana terus menyokong atlet Malaysia. 


Eh jap, apasal entry aku macam formal sangat ni?  Hmmm faktor umur mungkin. Cisss. 2016,  please don't end so fast. T____T

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...