Pages

Saturday, January 5, 2013

Mastercopy Enterprise

Assalamualaikum..tak jawab dosa, kalau jawab, sayang LOLOLOL sweet tak aku? mihmih

Let's straight to the point and don't belok belok..kalau tak kang aku mesti lari dari tujuan sebenar, korang bukan tak tahu aku ni camne, eleyyy, tengok sekarang pun aku dah lari tajuk..let's go to the main topic. O.o

Bukit Beruang, Melaka : Mastercopy Enterprise menyediakan perkhidmatan printing dan photostat, photography dan penjualan t-shirt dan laminating.Selain itu, Mastercopy Enterprise juga menjual custom made button badge (kalau aku kahwin nanti aku nak buat jugak badge ni bagi kat penanggah sorang satu, hebat bukan? ngeh3) , hard cover, dan beberapa produk lain. Tujuan laporan ini adalah untuk memasarkan service Mastercopy Enterprise ke persada dunia..*e'eh ter over pulak I*. Tak payah cakap banyak, kita cekidaot je gambau gambau kat bawah ni *gua orang Johor tapi gua bangga sebab pandai cakap Melaka , okay ini tidak penting* Sekian, laporan awal, Esetero Awan Yang Terpilu.




sila klik untuk tumbesaran, jangan malas boleh tak? hewhew

This is Printed T-Shirt, custom


Perasaan aku jeke atau memang ada T-Shirt Running Man kat gambar ni...haha, I need my time to sketch my Running Man's t-shirts !!! arghhh *I sibuk macam menteri u olls*

dan yang lain ni jenis jenis design yang ada jugak..sila lah cuci mata..buat tshirt kelab ke, korporat ke, tshirt kenduri kahwin ke *eh tu aku pun nak..*

Harga boleh runding sampai lebam *jangan salahkan aku kalau korang keluar dari kedai lebam lebam, siapa suruh runding sampai lebam kahkah T___T*



              












Button Badge pun ada: RM1 - minimum order 100pcs


cuba bayangkan masa kahwin nanti aku pakai badge ni, bride : Farahana hahaha sweetnya ! LOL korang jangan marah aku sebab verangan, aku kan dah final year..mihmih T_____T



Hard Cover



Aku aim ni untuk Projek Sarjana Muda aku nanti..mihmih



To more info and any inquiry about the service provided, please call

Mr. Amir and Mr Izzwan

06-2319761 / +6012-5361358 / +6013-6385426 


 Facebook Page : Mastercopy Enterprise (more services requires)


Opening hours : 9AM - 9PM (Monday - Sunday)

Okaylah u olls, I olls nak cadangkan barang sesiapa yang ada kat Melaka ni, Bukit Beruang tu, duduk Hostel Bunga Raya, dah dekat dah tu...sila lah menjamu selera sambil memfotostat buku rujukan sebagai penjimatan cost daripada membeli buku original yang mahal sebab dekat dengan Restoran Pantai Timur..oh ni aku biasa buat walaupun aku belajar subjek Intellectual Property..huahuahua >.<

check out the Facebook page and see all of the services provided by your own..any inquiry, do contact the lines given...thank you.

alamak rindu pulak time LI, dey alls ni senior UTeM aku, kenal masa LI dulu..kira tolong menolong la ni...ukhwah gittew mihmih

lapar
Till then, chow
Assalamualaikum w.b.t

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...