Pages

Tuesday, November 6, 2012

Doa Solat Dhuha

Assalamualaikum

Aku selalu tengok bestfriend aku buat solat Dhuha sebelum dia gi jaga kedai runcit family dia..Aku tak lah terbuka hati nak buat jugak..bila aku rumah dia, aku buat tak kesah je..

Tapi selepas beberapa lama mengamalkan solat Dhuha, aku rasa tenang sangat..Subhanallah, Allah Maha Mengetahui..sebagai hambanya yang mencari cahaya menuju Syuga Allah, aku cuba untuk menambah ibadah yang senipis rambut di belah tujuh ini..*aku serius tapi ayat ni hiperbola sangat errr* tapi memang ibadah aku sikit, aku sedar aku tak sempurna tetapi sedang cuba.. :)


KLIK GAMBAR UNTUK TUMBESARAN

 Kalau yang ada masalah nak baca yang tulisan jawi, bacalah maksudnya.. Allah kan Maha Mengetahui..Yakin dengan kuasa Allah, Tuhan Maha Esa :)

Sekadar perkongsian.. Jom Solat Dhuha !, Solat 5 waktu jangan lupa pulak :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...