Pages

Wednesday, December 21, 2011

Sehari Bersama Forteen :)

Assalamualaikum...ye entry ni memang akan panjang, kalau rasa rasa senang muntah, tayah baca..sekian.


yey betul memang tajuk entry aku adalah sehari bersama Forteen :) haritu la hari Ahad bersamaan 18 Disember 2011 ada konsert Gegaria Metro dekat Pantai Klebang *kat Melaka la tu pun tak tahu ke?*..masa hari Sabtu kitorang tak gi sebab banyak kerja katanya..so buat tak layan jela...tapi sebenarnya sebab kitorang tahu yang hari Ahad baru Forteen datang..tu la sebabnya kitorang buat relax je..haha..siut je..


Tentatif program *cewah*


10 pagi : tinggalkan segala kerja yang tertangguh.*oleh tak banyak sangat pun actually...nak drama sikit pun tak boleh la korang ni*...maka kami pun bertolak ke Pantai Klebang 


*woi aku bukan bangun pukul 10 pagi eh..aku bangun awal..tapi program start pukul 10 pagi..so what? alah korang takkan aku nak cerita dari aku bangun solat Subuh kot...*


10 pagi : Amaliena, Azie, Asmida dan Ekin telah tiba dahulu kat Pantai Klebang..aku lambat sikit sebab naik motor pastu lesen pun L je.LOL...*tipu je, lambat sebab aku sempat makan haha*


10.30 pagi lebih kurang..*alah agak agak je la aku mana sempat tengok jam,sibuk nak tengok Forteen.haha.* kitorang berlari-lari anak..kitorang tu aku, Amaliena dengan Asmida je...Ekin dengan Azie dah berdesup tinggalkan kami kat belakang.okefine.


10.35 pagi *ala aku tak ingat jam sangat la..kengkonon jelah.haha* : masa tu atas pentas ada dah Syafie Naswip, Kak Didie Alias,Zahiril Azim and his wife Shera Aiyob (oke mereka berdua super sweet), Along Raja Lawak, Sara Ali, and the artis of the day *untuk kami berlima yang super exited ibarat duit jatuh dari langit *oke tipu lagi* Forteen :)


10.45 pagi : dey all start main game dengan peminat..ada la akak akak dengan abang abang yang super bertuah haritu, kami yang super exited ni hanya melihat sahaja..main game, ala payah nak buat description..imagine la diorang main game lari lari...haha.*pemalas..*


                 : kami berlima telah menjadi ibarat pom pom girl kepada Forteen yang tak berbayar malah mereka tak tahu pun yang ada pom pom girl untuk Forteen haritu.,..*peh ayat sadis gila la sey*


                 : masa Forteen turun pentas kitorang sempat snap gambar ni dan ni pun dah rasa relief gila dewa






                  : lepas game habis, dey all masuk dalam khemah urusetia *memandai je sebab aku tak tahu khemah apa..haha..khemah artis kot*


                  : kitorang sedih gila la sey sebab Forteen dah masuk khemah..tak sempat hambik gambau..huwuwuw...paling sedih Azie la..sebab dia nak sangat jumpa Ameerais ...hmmm


kitorang duk je berdiri *duduk ke berdiri? conpius disitu* dekat hujung khemah tu sebab bersedih kerana impian tak dapat di realisasikan * sangat bertatasusila* tengok orang lain bergambar dengan Kak Didie Alias..sangat noob T______________T


                  : bila orang dah takde baru kitorang pergi kat kak Didie nak bergambar...dan mulut aku yang takde insurans ni telah membuat request kepada kak Didie...


okay ini dialog yang takde skrip yang macam cerita Aishiteru kat TV9 *tetibe*




Aku : Kak Didie, Kak Didie *sila baca dengan nada manja* ..boleh tak mintak tolong, suruh Forteen keluar, kitorang nak ambik gambar la dengan diorang,,,:) 


Kak Didie : ohh Forteen eh? okay okay tunggu jap...*Kak Didie pun hilang menuju ke khemah artis membawa harapan kami bersamanya*


Aku : aku rasa kita dah boleh balik dah ni~ huwuwuw ...*aku cakap dekat Amaliena, Azie, Asmida dengan Ekin...* ye sebab kami rasa Forteen tak akan keluar sebab dorang penat main game tadi..


akan tetapi...jeng3...tiba tiba pintu khemah tu terbuka dan aku nampak RizuOne  ! yes diorang keluar atas permintaan kami ! Ya Allah...sukanya kami time tu..Allah je yang tahu okay :) and there goes Ameerais and also Ariz...a few minutes later baru IzzueIslam datang from the other side :) mereka sangat friendly :)


snap sana snap sini tanpa penat lelah dan curiga *ohh Forteen kami mintak maap kerana kami sangat exited ketika itu* ..lepas kami, kami, lepas kami ,kami lagi...best la sebab kami berlima je ada kat situ ...tapi tak lama lepas tu peminat yang lain pun datang..okay masa bersama Forteen semakin sedikit ..takpe gambar dah banyak dari orang lain:) HAHAHAHA *evil laugh* diorang pesan suruh datang petang nanti..kitorang berdesup balik mandi, solat and all.then datang balik pukul 2.30pm.


then they have to go back to the Hotel Avillion yang hanya berhadapan dengan rumah sewa kami..haha..*oi gila aku tak pergila hotel tu* sebab nak bersiap untuk show pukul 3pm..


kitorang duk relax2 je depan booth RAP tu sebab Forteen akan nyanyi kat situ...kitorang usha usha line nak duk depan sekali..haha..Forteen datang nyanyi nyanyi, *hujan sikit time tu, ohh tapi itu bukan halangan* .lepas tu snap lagi..haha..aku sempat bagi 100plus yang aku memang nak bagi kat Izzue sebab dia kata nak demam masa aku tweet dia haritu..:) *berjaya*

menyesal gila tak beli album haritu, *actually bukan tanak beli, tapi kami tak cucuk duit lagi time tu..huwuwuwuw...menyesal hingga ke hari ini*..then aku sempat request kami Ameerais untuk buat satu video wish..haha :) *perasan tak , semua request aku yang buat sebab aku memang kepochi.*



yes mereka memang  exactly talent with looks ...sebab tu mereka ramai peminat...so orang orang kat luar sana tak leh la nak cakap Forteen ni jual rupa je..*aku sepak kang!* dengar dulu  vokal diorang baru kritik...hello, KRU tak amik sebarang orang la nak dijadikan artis naungan diorang..logic sikit boleh tak...zzzzzzzz


dan kami pulang dengan hati yang riang gembira...:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) dan berjaya buat budak faculti jeles.*YES*


sila kira smiley itu sebab memang kami gembira...eh gambar2 tak sampai lagi kat tangan aku...nanti aku buat post lain letak gambar je okay..kesian gila korang kena baca panjang panjang..haha, lantak la..aku tengah happy..kahkahkah :)


tapi ni satu bagi panas telinga..


dari kiri : Ariz, Ekin,Izzue,Farah,Ameerais,Azie,Amaliena dan Rizuone :)
okay dah jadi cover photo timeline aku :) clap! clap !

aku tahu berlagak tu tak baik, tapi aku nak berlagak jugak..sebab ni je satu sebab yang boleh buat aku berlagak..haha

TERIMA KASIH FORTEEN :)


ohh ye: ni link blog Syafie Naswip : syafienaswip

p/s: klik nama dey all untuk link Twitter...terima kaseyyyyyyy 




            Jika dengan mu salah, ku tak mahu yang benar ~~ lalalala




2 comments:

soniacamili said...

wah3...kama dpt rasa nie betapa gemmbiiirrraaaaa nyer fara kan....

suko la dio tuhhh..;))))

Nurfarahana Abdul Aziz said...

haha sampai sekarang ni still teringat kot masa haritu..haha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...